Diskuzní fórum Suchozemská želva

Přejít na web euzelva.cz

Témata bez odpovědí | Aktivní témata

FAQ Hledat

Všechny časy jsou v UTC+02:00

Letní venkovní výběh

Připravujeme, upravujeme, stavíme
Odpovědět
ardnaxela
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: ned 21. led 2024 16:17:18

Letní venkovní výběh

Příspěvek od ardnaxela » ned 21. led 2024 17:34:54

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně venkovního výběhu.

- Mám nově želvičku zelenavou, narozeny v září 2023, takže miminko.
- Chovám ji v bytě v teráriu.

Mám ale možnost ji na 3 měsíce (polovina června-polovina září) přestěhovat do venkovního výběhu, který by byl jen pro ni a byl by každým rokem zařízen stejně.
Ale bohužel jsem student a venkovní výběh by byl u rodičů, takže by to opravdu bylo možné vždy až během mých vysokoškolských “prázdnin”.

1. Je v pořádku, aby už takhle malá želvička byla chovaná venku?
2. Bylo by v pořádku, aby venku byla každým rokem (dokud se nepřestěhuji do vlastního domu) vždy jen na 3 měsíce, nebo je to na ni moc velká změna na moc krátký čas?

Předem moc děkuji za všechny odpovědi

Uživatelský avatar
euzelva
Administrátor
Příspěvky: 2921
Registrován: stř 11. čer 2014 6:44:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Letní venkovní výběh

Příspěvek od euzelva » pon 22. led 2024 9:18:39

1. Je v pořádku, aby už takhle malá želvička byla chovaná venku? Ano v tomto období je to vhodné
2. Bylo by v pořádku, aby venku byla každým rokem (dokud se nepřestěhuji do vlastního domu) vždy jen na 3 měsíce, nebo je to na ni moc velká změna na moc krátký čas? Pokud bude teplo a slunečno prostě léto jak má být je to opravdu vhodné. To doma nikdy nenasimulujete, slunce je slunce. Kdyby se Vám něco nezdálo je možnost ji vždy vrátit do terária. Každopádně je klidně možné, že želva to vyhodnotí jako chladnější období a to díky nočním teplotám a odpočine si. Ale chování vaší želvy nelze takto s předstihem predikovat, je to kus od kusu.
Chovatel sedmi druhů suchozemských želv - https://euzelva.cz/

ardnaxela
Nováček