Diskuzní fórum Suchozemská želva

Přejít na web euzelva.cz

Témata bez odpovědí | Aktivní témata

FAQ Hledat

Všechny časy jsou v UTC+02:00

7-mi měsíční želva

Totálně apatická želva, nežere, neleze....
Odpovědět
Natálie
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: pon 15. úno 2021 14:37:31

7-mi měsíční želva

Příspěvek od Natálie » pon 15. úno 2021 14:50:23

Dobrý den,
před pár dny jsem si pořídila želvu zelenavou. Jsem úplný začátečník a mám celkem strach z toho, že želvička přestala jíst a pohybovat se, občas se jen trochu posune. Nevím, v čem by mohl být problém, podmínky, co se týče teploty, jídla a podestýlky jsem se snažila nechat stejné, jak jsme ji převzali. V akvárku má 30-32°C, podestýlku jsme nechali piliny. Je tohle normální, nebo je potřeba něco změnit? Nebo by mohl být ještě někde jinde problém? Želvička vypadá zdravě. Děkuji

Uživatelský avatar
Mirek
Víc než Želva
Příspěvky: 2072
Registrován: úte 17. čer 2014 18:15:08
Bydliště: Brušperk, Brno

Re: 7-mi měsíční želva

Příspěvek od Mirek » pon 15. úno 2021 23:57:29

Zmíněná teplota, pokud je v rámci chladné části terária, je příliš vysoká. Základem u nově pořízených želv je navázat na chovné podmínky, na které byla želva zvyklá u přechozího chovatele (a o těch by Vás měl informovat). Bohužel v tomto případě nelze vyloučit ani nemoc, bez bližší znalosti chovných podmínek to nemohu adekvátně posoudit.

Natálie
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: pon 15. úno 2021 14:37:31

Re: 7-mi měsíční želva

Příspěvek od Natálie » úte 16. úno 2021 7:43:00

Dobrý den, mám ji od čtvrtka. Druhý den ráno byla normálně aktivní od 10 do dvou, poté spala. Další den jedla a byla taky trochu aktivní, jen usnula dříve. Od té doby spí a občas se posune blíže k lampě s UV. Taková teplota, co tam má nám byla doporučena, pokud je teplota vysoká, tak jaká by optimálně měla být? Děkuji

Uživatelský avatar
Mirek
Víc než Želva
Příspěvky: 2072
Registrován: úte 17. čer 2014 18:15:08
Bydliště: Brušperk, Brno

Re: 7-mi měsíční želva