Diskuzní fórum Suchozemská želva

Přejít na web euzelva.cz

Témata bez odpovědí | Aktivní témata

FAQ Hledat

Všechny časy jsou v UTC+02:00

"venčení" želvy v létě?

Jíme a krmíme a to hlavně zdravě
Odpovědět
sabinaL
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04. úno 2019 20:51:22

"venčení" želvy v létě?

Příspěvek od sabinaL » pon 04. úno 2019 21:21:37

Potřebuji poradit, želvičku ještě nemám, teprve ji plánuji do bytu (terarko chci 80x50x50 a želvičku T.h.h.), veškeré info čerpám z této stránky nebo z jiných, a na cestě je i kniha :D . Napadlo mě, že bych želvičku v létě pouštěla do trávy, kde vím, že není nějak chemicky ošetřena. Šlo by, že bych ji tak na 20min každý den v létě nechala vyběhnout, aby spořádala co může, a zároveň byla na opravdovém sluníčku? Byla by samozřejmě pod neustálým dozorem :D Ale zase mám strach, jestli nemůže sežrat něco např. jedovatého? Jelikož jsem začátečník tak budu mít asi hloupé otázky :)

Uživatelský avatar
Mirek
Víc než Želva
Příspěvky: 2072
Registrován: úte 17. čer 2014 18:15:08
Bydliště: Brušperk, Brno

Re: "venčení" želvy v létě?

Příspěvek od Mirek » pon 04. úno 2019 21:25:58

Nedoporučuji. Nejde o jedovaté rostliny, ale želvě se zbytečně rozhodí světelný a tepelný režim, na který bude zvyklá v teráriu. Navíc riskujete, že se želva ztratí a uteče (ač se to nezdá, v trávě se ztratí hned, což vám potvrdí každý chovatel, který sbírá želvy na podzim z venkovních výběhů domů - nakonec želvu najde v místě, kde se před tím díval pětkrát). Pokud tedy chcete ževu chovat venku, tak doporučeníhodný je pouze trvalý letní venkovní výběh.

sabinaL
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04. úno 2019 20:51:22

Re: "venčení" želvy v létě?

Příspěvek od sabinaL » pon 04. úno 2019 21:30:56

Mirek píše:
pon 04. úno 2019 21:25:58